13 Kasım 2010 Cumartesi

Review - MAC Plum Perfect Tinted Lip Conditioner & bday :)

Geçen sene bütün kış bakıp durduğum "tinted lip conditioner"lara -yani, renklendirilmiş dudak nemlendiricisi- yazın ortasında kavuşmaya karar verdim. Aslında ben açık pembe ya da mercan rengi olan arasında gidip geliyordum ama şu anda Taksim şubesinde olan ve önerisi üzerine aldığım ürünlerden hiç bir zaman en ufak pişmanlık duymadığım Mustafa MUAya danıştım. O bana bu rengin çok daha güzel gideceğini söyledi, rengi görünce biraz korktum aslında, çok koyu görünmüştü gözüme, ama ısrarı üzerine uygulayınca aslında hiç öyle ağır olmadığını ve bana gerçekten çok yakıştığını gördüm. Üstelik çok da doğal duruyor.

(alttaki kumaş minik kanaviçe çalışmam olan ineklerin bir kısmı, işlerken sıkılıp fotoğraf çekmeye başlamıştım :))


Aslında yazın makyaj yapmaya ve o sıcakta makyajı taşımaya çok üşendiğimden almıştım bunu. SPF 15 var üstelik, tam yazlık yani benim için. Kavurucu sıcaklardan sonra bir kenara attığım nemlendiricim ne zaman ki havalar soğudu, yine imdadıma yetişti. Çünkü hem çok güzel nemlendiriyor ve koruyor dudakları, hem de doğru düzgün makyaj yapmadan alelacele evden çıktığım zamanlarda en azından dudaklarımın biraz daha renkli görünmesini sağlıyor. 

İçinde gerçekten çok ürün var. Kolay kolay bitecek bir şey değil yani. Ben bu ürünü fırçayla kullanmayı seviyorum. Normalde dudak bakım ürünlerimi parmaklarımla kullanırım ama bu renkli olduğundan beni biraz hijyene yöneltiyor. Fırça olarak da watsons'dan aldığım kapaklı bir ruj fırçası vardı, kapağını arkaya takıp ittirince fırça çıkıyor içinden filan, çanta için süper kullanışlı bir şey, onu kullanıyorum. Swatch için de fırça kullandım. 



Bu arada internette diğer bloglarda okuduğum kadarıyla pigmentasyonu en yüksek olan bu renkmiış, okuduklarımın yalancısıyım, denemedim diğerlerini :)


ps: bugün benim doğum günüm!!! niyeyse bu sene böyle dağlara taşlara bağırasım geliyor bunu, her yere yazıp duruyorum :) çok mutluyum, çok şımardım :) affedin :) doğum günüm içinse istediğim şey iki senedir aynı "mac'te harcamak üzere fon :)" geçen sene ikinci mac alışverişim olmuştu doğumgünü hediyem. select cover up concealer(nw25), 242 fırça ve deep damson far almıştım. o farı da hiç sevmiyorum, kullanamıyorum. yeni yeni başladım, ince küt fırcayla eyeliner gibi kullanıyorum. bir ara göstereceğim onu da. bu sene ise face and body fondöten ve duofibre fırça alıcam mac ya da sephora'dan :) hadi bakalım :P iyi ki doğdum <3 okuyan herkese teşekkürler, güzel bir sene geçirelim hep beraber :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder