26 Aralık 2010 Pazar

Pastel Oje Dosyası -4- #79

Bir süre ara verdiğim oje dosyalarına devam.. Sırada yine Pastel'den bir oje var. Her ne kadar havalar dengesiz olup kışı yansıtmasa da, bu oje için mevsim seçmem gerekse kış derdim.

Fotoğraflarda şişede görünen renk rengin ta kendisi, tırnağımda duruşu biraz daha bordoya çalmış.



Mürdüm mü yoksa bordo mu karar veremediğim bir renk bu oje. Sanırım mürdüme daha yakın, ekşimtrak bi rengi var bana kalırsa, tabi bu sizin için bir şey ifade ediyor mu bilemem :) Pastel'in bir çok ojesi gibi gayet opak, 2 katta tamamen kapatıyor tırnağı. Çabuk kuruyor, sürerken zorlamıyor, fırça izi bırakmıyor.


Söyleceyek pek başka bir şey yok bu oje hakkında. Sürün, sürdürün :) Ayrıca rüyamda Pastel'in şu yeni 4 rengini arıyordum tırım tırım ama bulamayıp millete çıkışıyordum, hahah şaka gibi :)

2 yorum:

  1. yeni cıkan renkte 76 numara buna yakın :) ama o 4 rengide almalısın çok guzeller

    YanıtlaSil
  2. hele bi denk gelsem, atıcam hepsini sepete anında, çok merak ediyorum onları :)

    YanıtlaSil