1 Kasım 2011 Salı

Review - Nars - Deep Throat Allık

İlk NARS ürünüm ile karşınızdayım... :)

Geçen seneden beri Sephora'ya her gittiğimde mutlaka kurcaladığım iki markadan biridir Nars, diğeri ise Too Faced. Hatta önceki hafta eski ajadama baktım da, aylık planlarımda bu allığı Mart ayında almak üzere not düşmüşüm kendime. Parama kıyamadım filan derken birden esti, İstiklal Caddesi'ndeki Sephora'ya girdim, direk ürünü istedim, aldım ve çıktım. 65TL verdim kendisine. Nars mağazasında fiyatı farklı mı bilmiyorum, Nişantaşı'na gitmek zor geldiğinden bakmadım. Neyse geyiği bitirip incelemize geçelim.


Aslında alır almaz yazmak istedim ama erteledim durdum, geçerli bir sebebim var: kullanımını ve dayanımını test etmek! 1-2 hafta boyunca neredeyse her gün kullandım. Artık yazıma hazırım :)

Ürünün kapağını açınca şöyle görünüyor...


O "nars" yazan aseatatı özellikle atmadım çünkü aynasının kirlenmesini istemiyorum. Ayrıca çok karizma durmuyor mu?

Arkasında da şunlar yazıyor:



Allığın ne pembe ne de şeftali denemeyen bir tonu olduğu için fotoğraflamak zor oldu. Gerçekten yüzlerce fotoğraf çektim. Başardım!

Çok incecik altın renkli ışıltılar bulunuyor içinde. Fotoğrafı da büyütüp bakarsanız masa lambam dolayısıyla yansımalarını görebilirsiniz :)


Biliyorum parmaklarım ve swatchladığım renk net değil, ama rengi veriyor :) Şunu söylemeliyim ki, ürün parmağa çok rahat gelmiyor. Tabi benzer bir sorun fırça için yok. Çok rahat bir şekilde fırçama alıp rahatlıkla uyguluyorum.


Renk gerçekten çok kullanışlı. Evet çok pigmentli ama yanağa sürer sürmez de çat diye bu renk yoğunluğu elde edilmiyor, zaten allık sürme konusunda hala elim korkak gider benim, ürünü az az alıp kat kat uygulamayı tercih ederim her zaman. Deep Throat'ın şöyle bir güzelliği var, bunu çok süremezsiniz. Yani elinizin ayarı kaçtı çok yoğun sürdünüz diyelim, sorun olmaz kolay kolay, çünkü çok yumuşak bir rengi var.

Anqel'in söylediğine göre Temptalia bunu Mac'in mineral farlarından Dainty'e benzetmiş. Dainty, benim en rahat ve en çok kullandığım allıklardan biridir, yani 10 tane benzeri yan yana koysanız Dainty'i seçerim arasından. Bence Dainty (ya da bendeki Dainty, ne de olsa mineral allık, her paketteki aynı olmayabilir) bundan çok daha pembe. Hatta direk pembe. İkisini yanyana koysak tamam benziyorlar ama Deep Throat şeftali kalır onun yanında.

Dayanıklığı ise başarılı. Tek başına, direk yanağıma sürmedim tabi, fondöten üzerine uyguluyorum. Allık için çok çok hafif olan elimle 3 kat uygulayıp dağıtıyorum biraz ve sabah çıktığımdan hafif azalmış halde eve geliyorum. Yani gayet kalıcı :)

Alttaki fotoğraf allığı olduğundan biraz daha şeftali gösteriyor ama bunu bilerek paylaşıyorum, çünkü içindeki altın ışıltıyı çok güzel yansıtıyor. Gerçekten sağlıklı gösteriyor.


Kolumun iç tarafında swatch alamadım, çünkü rengi gözlerimle bile ayırt edemedim. Çok uğraştım beceremedim, parmak swatchlarıyla idare edin :P

6 yorum:

  1. hele şüküüür yazı hazıır :p :D bencede dainty daha pembe o konuda katılıyorum ama deep throat çok değişik bi allık duruşu yani şeftali desen şeftali değil pembe desen pembe değiil :)) her makyaja uyan allıklar vardır ya hani işte bu allık öyle bir allık bence. ve buarada aynı kaderi paylaşıyoruz benimde ilk nars allığım :) (itiraf ediyorum senden kıskandım aldım :p )


    anqel.

    YanıtlaSil
  2. @anqel, neden adsız takılıyorsun yaw :) kesinlikle her makyaja gider. zaten hep elimin altında olan 3 allık var, biri Sincere, biri Deep Throat, biri de Dainty :) onlar için de yazı hazırlasam iyi olur sanki hmmm...

    YanıtlaSil
  3. rengi gercekten cok güzelmis sekerim, tam benim de sevdigim tarzda ama alligin fiyati gercekten iki kere düsündürtecek kadar varmis ;) ama suan sahibisin güle güle kullan hayrini gör derim :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir rengi varmis, begendim.

    YanıtlaSil
  5. @demir çiçek, gerçekten çok pahalı yaa... resmen bir sene düşündüm alıp almamak için :) her ay 5-10 tl koysam alırmışım gerçi :P teşekkür ederim. Bu arada aldıktan sonra "olmazsa olmaz, çok süper, şahane" olmadığına karar verdim. ama seve seve kullanıyorum, o ayrı :)

    @çirkin hatun, yaa nickin çok cici :)

    YanıtlaSil
  6. mac le nars arasındaki fiyat farkı iyice kapanmış, artık nars almayı düşünebilirim :p deep throat benim için fazla açık kalır.vepa da mounia vardı. onu alacam sanırım :)

    YanıtlaSil