7 Şubat 2011 Pazartesi

Review - Flormar - Longwearing Lipgloss #410 - #412 - #402 - #404

Flormar'ın en sevdiğim ürünlerinden biri de Longwearing serisinin glossları. Normal bilindik glosslara göre tombik ambalaja sahip bu ürünler. Kaliteli ve şık görünüyorlar dışarıdan bakınca.

Şöyle bir toplu bakış atalım.. Renkler daha net görünsün diye yazıları arkaya attım, keşke diyorum şimdi bir de görünen fotoğraf çekseymişim. Güzel duruyor çünkü, gerçi silinir yakında :)


Bu glossları iki parça halinde anlatacağım, çünkü ortadaki ikişi müthiş derecede simli ve kenardakilerin sadece ince ışıltıları var. En aşağıdaki swatch fotoğraflarından fark çoook net görülüyor zaten.

Bu ürünlerle ilgili genel olarak söyleyeceğim şeylerin başında fiyatları geliyor, 9.90TL. Şaka gibi değil mi? Üstelik kalıcı bunlar, sürdüğünüz gibi giden şeylerden değil, Golden Rose'un roller'lı glossları gibi mesela... Sadece burdan bile kocaman bir artı alıyor benden.

Ürünlerin bir kokusu var, o bilindik kozmetik kokusu değil, aromalı. Ne olduğunu çözemedim, zaten çok kötüyüm koku tanımlamada. Koklayın ama mutlaka almadan önce, benim hoşuma gitti diyemem ama rahatsız etmedi, sizi bilemem tabi :)

Açıkçası test etmedim ne kadar duruyor diye ama eğer yemek filan yemezsem kolay kolay gitmiyor saatlerce, cidden. Maybelline'in glosslarını çok severim ben normalde ama elim bunlara daha çok gidiyor, çünkü daha kalıcılar.

Bu arada unutmadan söyleyeyim, benim için ikinci kocaman artıyı almasının sebebi ise fırçası. :) Sünger filan değil, güzel bir fırçası var plastik kıllardan oluşan, bu da ürünü çok rahat yaymayı sağlıyor, çünkü ürün çok yoğun. Yoğun dediysem yanıltmayayım, çok yapış yapış değil. Zaten hiç yapış yapış olmasa kalıcı olmaz, di mi :) Olsun o kadar.

Gelelim detaylara..

L412 ve L404 içinde ince ışıltılar olan yoğun renkli ürünler.  Fotoğrafları tıklayıp büyük hallerine bakmanızı tavsiye ediyorum, incecik ışıltılar çok net görnüyor çünkü.



Bu iki renk en çok kullandıklarım, çünkü içindeki incecik ışıltılar (taktım bu lafa da :))günlük kullanıma çok uygun yapıyor. Herhangi bir rujun üzerinde kullanılabilir, hangi rengin üzerinde denediysem harika sonuçlar elde ettim. Rujun da rengine bağlı olarak etkileri değişiyor tabii ama genellikle 404 daha doğallaştırıyor rengi yumuşatarak, 412 ise canlandırıyor.

Bunların duruşlarını çok seviyorum, sürümü de çok kolay, yapıları çok güzel. Gayet homojen olarak sürülebiliyor kolayca, bol bol da sürsem azıcık parlatsın diye de sürsem rengi eşit dağıtmam hiç zor olmuyor.

Gelelim manyak parıltılı olan ikiliye: L402 ve L410..



L410, 404'ün deli parlayanı olarak rahatlıkla tanımlanabilir sanıyorum ki :) Çok hoş bir kavun rengi var, parıl parıl. Bayılıyorum buna, resmen kendisiyle aşk yaşıyorum her sürdüğümde.. Tabii bunu günlük (aka okula giderken) kullanmıyorum, abartı olur çünkü. Gerçekten çok parlıyor. MAC'in dazzleglass'ları ile bir karşılaştırma yapmak gerekbilir hatta, muhtemelen MAC döver ama olsun, bakmak lazım :)

L402'yi çok severek aldım ama eve geldiğimde aslında kendisini sevmediğimi farkettim. Benim için fazla fuşya çünkü, yakıştıramadım kendime. Bu yüzden bir kere denedim, yine beğenmedim koydum kenara. Satış filan yaparsam ekleyeceğim oraya. Renk harika bir renk ama, hakkını yemeyeyim yine de. Belli olmaz, belki severim sonra :)

Swatch hemen aşağıda. Soldaki pek parlamayan güneşli bir günde oda içindeki görünüşleri, sağdaki ışıldayan muhteşem görüntü ise güneş ışığı direk vururken görünüşleri. Sanırım burda anlaşılır ne kadar parladıkları :) Lütfen lütfen lüften, şunu büyütüp öyle bakın. Harikalar. Üstelik bu fiyata.. Bütün seri bile alınabilir :D


Çok güzeller çoook!


Blogumu özlemişim, bir daha bu kadar ara vermek durumunda kalmam umarım :)


PS: L404 MAC'in geçen seneki bir koleksiyonunda (bir sürü mineral iki renkli allık ve bir sürü cremesheen glass vardı, neydi?) çıkan cremesheen glosslardan çok çok sevdiğim Richer, Lusher'a çok benziyor gibi görünüyor, malesef o kadar değil. Karşılaştırma fotoğrafları çektim, onları da yayınlayacağım.

6 yorum:

  1. hepsi çok güzel görünüyor, güle güle kullanın..itsbea(kraliceleoparus)

    YanıtlaSil
  2. @itsbea, teşekkür ederim. gloss seven her bünyeye tavsiyemdir:)

    YanıtlaSil
  3. @myprincess, şahane parlıyor o ikisi.. :)

    YanıtlaSil
  4. dün ben de L402 numarasından aldım bayıldımm flormardan bu performansı beklemezdim :)
    enmutlusayfam@blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @happysky, harikalar yaa. şahane cidden. flormar saygımı kazanıyor adım adım, hiç sevmezdim önceden. daha yürümesi gereken çok yol var ama sağlam ilerliyor sanki :)

    YanıtlaSil