14 Şubat 2011 Pazartesi

Review - Too Faced - Natural Eye Palette

Bugün nasıl bir makyaj yapsam? Şunları giyersem eğer hangi renkleri kullanmam gerekir? gibi soruları kafamdan silip atan ürünle buradayım bugün. Karşınızda, Too Faced Natural Eye Palette...



Paletin kapalı ve her tarafı açılmış hali yukarıdaki gibi. Kalkan kapağın içinde 3 tane kart var, her kart bir sıradaki farları nasıl uygulamak gerektiğini anlatıyor. 3'lü 3 sıra halinde toplamda 9 tane far var. Altta ise bir çekmece içinde fırça var. Fırçanın bir tarafı kesik uçlu açılı bir fırça, diğeri ise yumuşak sünger bir aplikatör. Açıkçası bunu görür görmez "aa kaşlarım için kullanırım bunu ben" dedim. Sanırım herkes aynı şeyi söylüyor bununla ilgili. 

Aşağıda da paletin arkası var, Too Faced'i kuran arkadaş Jerrod Blandino'nun bu paletle ilgili söyledikleri var. İsteyen olursa çeviri yapabilirim.


Sıra geldi paletin içindeki asıl güzelliklere: 3'ü 2'şer gram 6'sı 0.9'ar gramdan oluşan 9 adet far.


Farları 3 kategoriye ayırmışlar, ben de bu şekilde değerlendireceğim. 

İlk sıra "day", yani günlük hafif bir makyaj için gerekenler. Bu sıradaki farların hepsi mat, hiç bir ışıltı yok. Yumuşacıklar ve müthiş pigmentliler, dokunmayla bile deli gibi renk veriyorlar. MAC'in mat farları gibi uygulaması zor değil, korkmaya gerek yok ancak alırken biraz toz toz oluyorlar. Fırçaya alırken bir sürü ürün ziyan ediyormuşum gibi geliyor bu sebeple. 

Renkler ve ilgili kart şu şekilde, 

Heaven, harika bir "all over eye color", yani kirpik dibinden kaş altına kadar sürülebilecek bir renk. Göz kapağının rengini dengeleyip uyanık bir görüntü veriyor.

Velvet Revolver, bu kadar doğal bir gölgelendirme rengi olabileceğini düşünmemiştim. Çok güzel "blend" oluyor (karışıyor) diğer renklerle. Crease bölgesine uygulandığında varlığı yokluğu bir oluyor ama çok güzel derinlik katıyor göze.

Sexpresso, kartında da önerdiği gibi harika bir eyeliner rengi. Çok pigmentli ve rengi öyle hoş bir kahve ki, kirpik dibinde şahane bir dağılmış kalem etkisi yaratıyor, üstelik doğal duruyor. Bazen crease rengini koyulaştırmak için de kullandığım oluyor.

İkinci sıra, Classic...
Bu sıradaki renkler de çok pigmentli ama fırça dokununca tozuşuyor. Day önerisinden daha renkli daha gölgeli bir doğal görüntü sağlamak için biraraya gelmişler. Bu sıradaki ürünlerin ikisi shimmery, yani içinde direk sim yok parça parça ama ışıltılı bir görünümü var, biri matımtrak bir shimmery ve içinde incecik simler var. Bu 3 renk birbiriyle müthiş uyumlu. En sevdiğim üçlü budur :)


Silk Teddy, bu paletteki en sevdiğim renk. Harika bir ışıltısı var, ben burdayım diyor ama ağırlığını da koruyor :) Basitçe Heaven'ın ışıldamış hali diyebiliriz. Çok yumuşak, hemen renk veriyor. Ben bunu bütün crease ile kaşaltı arasındaki bölgeme uygulamıyorum kartın aksine, çok parlak geliyor öyle. sadece kaşın altını aydınlatmak için, göz pınarının çevresi için, ya da göz kapağımda kullanıyorum.

Push Up, rengini nasıl tanımlayacağımı bilemediğim bir renk. Bakırla sütlükahve arası gibi desem olur herhalde. Bu da Silk Teddy gibi shimmery bir renk. Göz kapağında çok güzel duruyor.

Erotica, mat denebilecek gibi bir shimmery ama içinde incecik altın rengi simler olan bir koyu kahve. Uygularken dikkat etmek lazım, bazı fırçalar simleri almayabiliyor. Crease için harika bir renk, ben bazen de gözümün dış yarısının kirpik dibine uyguluyorum daha alımlı bir duruş için. (Bu arada Erotica, Cocoa Puff'a göre daha küllü bir kahve tonu.)

Üçüncü sıra, Fashion...
Bu sıradaki farlar daha "renkli" doğal görünüm için. Buradaki renklerin ikisi shimmery, biri mat içinde simli. Yine bu üçlü de birbiriyle uyum içinde. Renkleri gerçekten çok başarılı seçilmiş buluyorum bütün palet için.

Nude Beach, gördüğüm en parlak, en simli far ve çok güzel. Fırça ile çok rahat uygulanmıyor, büyük simler dökülebiliyor ya da fırça tutmayabiliyor. Bu renk için en iyisi ya parmakla (gerçekten ciddiyim) ya da sünger uçlu aplikatörle uygulamak. Bana göre yine crease-kaş arası çok geniş bir alan bu yoğunlukta parıltı için. Benim gözümde bu bölge geniş tabi ben kendim için konuşuyorum, eğer kirpik-kaş aranız büyük değilse rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Honey Pot, adı üstünde bal gibi bir renk. Şampanya - bal rengi arasında bir yerde sanki bu renk. İkinci sıradaki farlar gibi shimmery bir far, ışıltılı ama içinde bariz sim yok. Göz kapağının tamamında harika duruyor, ben çok seviyorum bu rengi.

Cocoa Puff, bu da adı üstünde olan bir renk. Kakao rengi tam olarak, müthiş pigmentli bir mat, ama içinde simcikler var. Erotica ile renk farklı swatchlardan çok rahat görülebilir. Yapıları benzer ama renkler çok farklı. Bunu kartın önerdiği gibi kirpik diplerine ve crease'e beraber uyguluyorum, ağır ama harika duruyor, bence.

-----
Aaa, bitmiş.. :)

Bu ürünün fiyatı 80TL. Önce almak için çok pahalı geldi ama Sephora'dan çıkıp dolanırken "ya 9 tane far var içinde!!!!" diye düşünüp tıpış tıpış geri döndüm. Gerçekten de acelem olduğu zamanlarda elim direk bu palete gidiyor ve düşünmeden şipşak yapıyorum makyajımı. İçindeki kartlar da cidden çok yardımcı oluyor. Ben nude renklere aşina değildim ve nasıl kullanmam gerektiğini bilmiyordum, şu anda çok rahatım bu konuda. Gerçekten herkese tavsiye ediyorum bu ürünü, kesinlikle kaçırmayın derim..



5 yorum:

  1. Renkler harikaymış ! Ama palet bile olsa bana fazla geliyor o kadar para vermek ya :D Güle güle sürüştür canım ;)

    YanıtlaSil
  2. @junkhead, ben o renklere vuruldum zaten aaaah ah! :) teşekkürler cnm :)

    YanıtlaSil
  3. urban decay naked paletini istiyordum. Ama bunu görünce sanki fikir değiştirdim ^^

    YanıtlaSil
  4. @miskin kek, ayy onu ben de istiyorumm. tam nude far krizime geldi çıkışı zaten. ama nereden nasıl alırım hiç bir fikrim yok.. nyx de bir palet çıkardı nude renklerden, haberin var mı ondan? 9 renk var sanırım, 2 de allık mı ne, güzel bişey baya :)

    YanıtlaSil
  5. the balmın nude tude paletine de pek bi benziyor sanki, değil mi?
    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil