20 Aralık 2010 Pazartesi

Review - Flormar - Selection Lipstick #34

Flormar standına gidince pek bir şey beğenemiyorum ben, görevli kızlar filan çok boğuyor, ışıklandırma desen berbat, hiç bir şeyin rengi olduğu gibi anlaşılmıyor filan..  O yüzden renkleri internetten bakıp çok beğensem de pek bir şey almıyorum Flormar'ın standlarından. Watsons gibi mağazalardan almayı tercih ediyorum.

Bu ruj ise Flormar standında aslında görevli kızın dırdırıyla aldığım bir ürün. İlgilendiğim bir renkti ama gerçekten çok isteyerek almadım, hani "ay tamam alıyorum, bi sus yeter ki" modunda almıştım. Çok seviyorum o ayrı :)

normalde çok dikkat ederim ama bu sefer fotoğraflar pek net olmamış, kusura bakmayın...


Alttaki fotoğraftan görüleceği üzere kapaktaki "flormar" yazısının ortası silinmiş durumda, halbuki çok da kullanmış olduğum söylenemez ruju.

Bu rujla ilgili sevmediğim üç şey var: birincisi kabı, çok ucuz görünümlü geliyor; ikincisi pek kalıcı olduğu söylenemez; üçüncüsü ise rujun değişik kesilmiş şekli, çok rahat değil kullanması.

Bunların dışında güzel bir ürün; yapısı yumuşak, dudakları kurutmuyor, rahatsız edici bir kokusu yok ve pigmentasyonu oldukça iyi.




8 yorum:

  1. rujun rengi oylesıne alınmsına ragmen cok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. hani "ay tamam alıyorum, bi sus yeter ki" modunda almıştım

    :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş canım, çok da yakışmış:)ben de almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. @adsız #1, aynen öyle olmuştu ama komedi :)

    @adsız #2, teşekkür ederim, çok da ucuz, kaçırmamalı :)

    YanıtlaSil
  5. bendeki ayni numara flormar ruj bayagi cirtlak bir turuncu sizdeki cok hos pembeye donuk bir renk nasil oluyor anlayamadim

    YanıtlaSil
  6. bendeki ayni numara flormar ruj bayagi cirtlak bir turuncu sizdeki cok hos pembeye donuk bir renk nasil oluyor anlayamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. acaba yıllar içinde değiştirdiler mi rengini yapısını? çok cırtlak değildi bendeki gördüğünüz gibi... ben de anlamadım :/

      Sil