6 Aralık 2010 Pazartesi

Pastel Oje Dosyası -3 - #34

Geçen gün Watsons'da dolaşırken bu renk gözüme takıldı, almadan edemedim. Yanında bir de arkadaş Flormar'dan ten renginde bir oje aldım(#344). Eve gelir gelmez de sürünce çok güzel olduğunu görüp çıkarmaya kıyamadım.


Aslında oje gayet şeffaf, sadece bu ojeyi sürerek şişede görünen rengi elde etmenin mümkün olduğunu sanmıyorum. Bunu tahmin ederek aldım zaten. Tam rengini istersem beyazın filan üzerine sürerim diyordum ki, yanıldığımı farkettim. ten rengi olan ojeyi sürdükten sonra bunu üzerine geçtim ve tadaaa, birebir şişenin aynısı :)



Ne yazık ki allem ettim kallem ettim ama fıstık gibi leica'yla bile fotoğraflarda birebir rengi tutturamadım. O yüzden şişeyle çektiklerimi koyuyorum özellikle ki renge ordan bakabilin diye. Her ne kadar tırnaklarımda belli olmasa da aşağıda görülen pembe ve beyaz pırıltılar tırnakta da bulunuyor. Önceki yazımda bahsettiğim oje gibi sürülünce kaybolmuyor.



Tırnağa ışık vurmadığı zaman sadece beyaz simler görünüyor. Işık vurduğunda ise hem beyazlar parlıyor pırıl pırıl hem de pembe ışıltı kendini gösteriyor, hem de çok etkileyici bir şekilde. Ben bayıldım bu ojeye, nasıl anlatsam nasıl övsem bilmemedim, o derece.

Bu arada normalde bu kadar parlak değildir muhtemelen, top coat olarak Rimmel'in Pro Super Wear Ultra Shine Topcoat'ını kullanıyorum ve bitmek üzere elimdeki. Evimin yakındaki mağazasında çıkmıyor kaç zamandır, diğer bütün bakım ürünleri var ama benim cici topcoatımdan yok. Eğer görürseniz bir yerde bana söyler misiniz? Yedek yedek almak istiyorum 3-5 tane :)

Sizin kullandığınız topcoat nedir? Tavsiye edebileceğiniz başka bir ürün var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder