26 Aralık 2010 Pazar

Review - The Body Shop - Seaweed + Vitamin E Creams

Öncelikle cilt tipimden bahsedeyim, bu kremleri nasıl bir yüze uyguladığımı açıklamış olayım.

Cilt bakımımda yüzüm için iki ayrı krem kullanıyorum, bunun sebebi ise cildimin karma oluşu. Yüzümde sadece burnum yağlı, yanaklarımın elmacık kemik üzerindeki kısmı ise kuruya dönük, geri kalan kısımları normal sayılabilir. Bunun dışında hiç bir zaman cildimle ilgili problem yaşamadım. Ergenlik çağında bile ne silivce problemim oldu ne de yağlanma. Sorunsuzum yani. Bu ürünleri de sorunu olmayan cildimdeki deneyimlerimden yola çıkarak değerlendirip anlatacağım, sizin içinde aynı etkiyi yapar mı yapmaz mı bilemiyorum.

Cildimin yapısını anlatıp nemlendirici krem önerisi istediğimde bana Vitamin E'yi önerdiler. Zaten üzerinde de her cilt tipi için uygundur yazıyor, ben olsam ben de onu önerirdim herhalde :) Yanaklarımda filan kremin yarattığı etkiyi çok sevsem de burun bölgemin fazlaca yağlandığını farkedip yeniden başvurdum, bu sefer Seaweed serisini yağlı bölgeye uygulayabileceğimi söylediler. Ben de ikili bakım setime kavuşmuş oldum.

Öncelikle Vitamin E serisinin pembiş kreminden bahsedeyim.



Vitamin E serisinin kreminin kokusu, dokusu, yapısı, her şeyi harika benim için. Çok güzel nemlendiriyor, gün içinde elim yüzüme giderse "ayy yumuşacık :)" diyorum kendi kendime. Özellikle kışın müthiş kuruyan elmacık kemikleri çevresini bu krem dize getirdi.


Yapısı ince, losyon tadında denebilir hatta. Hafif bir krem, yüzde ağırlık filan hissedilmiyor, sürdükten bir kaç dakika sonra misler gibi emilmiş oluyor. İşte bir tek yağlı cildi olanlara öneremem bunu, normal ve kuru ciltler rahatlıkla kullanır bana kalırsa. En soğuk kış günlerinde cildimi pul pul olmaktan kurtaran krem budur.

Açıklama olarak da şöyle şeyler yazmışlar:

Sırada ikinci kremim var, Seaweed Mattifying Day Cream.


Bu serinin de kokusuna bayılıyorum, ferah ve insanın içini açan bir kokusu var bana göre. Kullandığımda "temiz" hissediyorum istisnasız. Bu kremin yapısı daha şeffaf ve jelimsi aslında, çok hafif yapısı cildi hiç yormuyor ve çok rahat emiliyor.


Gerçekten matlaştırıcı, yağlanmayı azaltıcı etkisini gördüm ben. Krem kullanmadığım ya da başka bir krem kullandığım zamandan çok daha az yağlanıyor burun bölgem. Bazen burnun dışına taşıp gününe göre çene ve alın bölgeme de kullandığım oluyor. Hatta üşenirsem iki farklı krem kullanmaya bütün yüzüme direk bunu sürüyorum; soğuk ve kuru kış günleri hariç, o günlerde sadece Vitamin E'yi kullandığım da oluyor. 

Açıklama olarak şunları yazmışlar:

İki kremin rengi, yapısı, şeffaflığı filan aşağıdaki fotoğraflardan görülebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder