16 Ocak 2011 Pazar

Review - L'Oreal Elseve - Durulanmayan Sprey Saç Kremi

Off kaç gün olmuş yazmayalı bir şeyler.

Saçlarımın uçları çok kötü olmuştu bir sene kadar önce, artık inatlaşmayıp kestirmem gerektiğini düşünüyordum ki, iki ürünle hayatım değişti resmen. Biri bu sprey, biri de Lush'tan Rehab şampuan.

Ben saçlarımın alt yarısını boyuyorum. Şöyle ki, kuaförde saçlarımın alt yarısının tamamına ve üzerine de krepe yaparak rengini açtırıyorum. Jean's Color marka boya ile de aklıma hangisi eserse boyuyorum; Deep Red, Chili Red, Violet ve Magenta şu anda bende olan renkler. (Eğer renkleri merak eden varsa ayrı bir post hazırlayabilirim hem Jean's Color'la hem de renklerle ilgili.) Jean's Color bitkisel bir boya ve su bazlı. Normal boyaların aksine pompalı şişede satılıyor ve bir şişe benim belime kadar gelen saçlarımın yarısını 5-6 defa çok rahat boyuyor, çook rahat. Neyse, konumuz boya değil :)

Ancak bu boya saçı biraz kurutuyor. Saçlarımın uçları yıkandıktan 2 gün sonra (3-4 günde bir yıkıyorum saçlarımı) pürtük pürtük oluyor, çok dolaşıyor filan. Saç açıcı spreyler kar etmeyince durulanmayan krem arayışına girdim. Watsons'ı altüst ettim ve bunu buldum. Şu sıralarda çok çeşit var durulanmayan kremlerden ama ben ararken yoktu. Fotoğrafa da bakarsanız zaten üzerinde Türkçe bir yazı yok, aldıkları gibi rafa koymuşlar herhalde. Serinin diğer ürünlerini inceleyerek bu ürünün yıpranmış saçlar için olduğunu öğrendim.


Bu ürünü saçlarımı yıkadıktan sonra kuruturken tam kurumadan biraz önce fıs fıs sıkıyorum saçlarıma. Saçlarım yeniden nemli oluyor, fırçayla geçiyorum üzerinden eşit olarak dağılsın diye, sonra kurutmaya devam. Bu sayede saçlarımın daha yumuşak olduğunu farkettim, üstelik daha uzun süre çıldırmadan duruyorlar. Eğer uçları kontrolden çıkarsa yine bir kaç fıs sıkıyorum, tarıyorum ve kurutuyorum makinayla, fıstık gibi saçlarıma geri kavuşuyorum.

Şişeden de görebileceğiniz gibi çook kullandım. Haftada 2-3 kez kullanıyorum ve aylardır bitmedi. Ne zaman aldığımı hatırlamıyorum bu şişeyi, çok oldu. Sprey olduğu için parmaklarınızda filan boşuna ürün heba etmiyorsunuz, daha uzun süre gidiyor.Kokusu da çok hoş bu arada.

Rehab şampuanla ilgili de bir yazı hazırlayacağım yakında.

7 yorum:

  1. ben de gliss kullanıyordum bir aralar, ondan da çok memnun kalmıştım, sanırım yine kullanma vaktim geldi saçlarımın uçları çok kötü çünkü.
    ayrıca çok güzel de kokuyordu gliss bu ürün öyle mi bilmem ama. Senin de dediğin gibi uzun süre giden bir ürün fiyat/performans ı da süper, daha ne olsun:))

    Jeans color la ilgili yazını merakla bekliyorum, saçlarını da merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. gliss'in de bir ürünü var bende. ışıltılı filan, minik simcikler(?) var içinde. saçlarımdan çok ellerimi parlatıyor :)) o da güzeldi ama bu daha kullanışlı geldi bana. kabul etmek lazım, gliss daha güzel kokuyor :)

    YanıtlaSil
  3. evt bende gliss kullanıyorum duştan sonra neli saça sıkıyorum hem kolay taranıyor hem parlaklık verıyor..

    YanıtlaSil
  4. @myprincess, bendeki pompalı bir şey. ısıya karşı korumak içinmiş, baktım şimdi. ama cidden hem kolay açtırıyor saçı hem yumuşatıyor :)

    YanıtlaSil
  5. nerelerdesiiiiiiiiiiiiiinnnn :/

    YanıtlaSil
  6. geldim geldim :) ara verdim dinlendim tatilde :)

    YanıtlaSil
  7. kullanmaktan korkuyorum dökülür diye öneriniz var saç dökmeyen kremler hakıında

    YanıtlaSil