8 Ocak 2011 Cumartesi

Review - Flormar - True Color Lipstick #34

Post'u yazmadan önce Flormar'ın internet sitesine girip baktım ama bu ruju bulduğumdan emin olamadım. True Color serisi var, rengi farklı olsa da paket aynı, ama plumping diyor sitede, benim rujum plumping değil, holographic.. Flormar çok sık ürün değiştiriyor, bilemiyorum. Renk numarası filan uyuyor aslında ama bilemedim işte. Link şurada.

Topu topu 3 tane Flormar rujum var zaten, bu ikincisi. Niye bilmiyorum Flormar'dan ruj alamıyorum. Bakıyorum ediyorum filan ama çekici gelmiyorlar, tabi kiosklarda çalışan kızların da etkisi var bunda. Yoksa çok güzel renkleri var gerçekten ama ışıklandırma kötü filan bir türlü güvenemiyorum, özellikle bu ruju ışıltılı diye alıp saten gördükten sonra... Önerilere açığım Flormar'dan düz renklere, yani ışıltısız, saten gibi olmayan, simli olmayan. Mat değil ama dediğim, ya da mat da olur hadi :) Cream ojenin ruj formu gibi işte ehehe :)



Sanırım "kırmızı" demek doğru olur bunun için. Hafif ışıltılı görünüyor ruja bakıldığında, ancak dudağımda ışıltıdan ziyade saten duruyor ve ben bunu hiç sevmiyorum, bu da benim kişisel tercihim tabii. Saten görünümlü dudakları seviyorsanız bu kırmızıyı kaçırmayın derim, çünkü tonu çok güzel. Ağır bir kırmızı değil, rahatlıkla günlük makyaja katılabilir. Yine o garip kesimi var rujun, "flormar" yazısının hemen solundaki çizginin arkası düz değil yani, bu fotoğrafta gördüğünüz garip 4gen piramidimsi şekil bir de arka tarafta var. Cidden ne amaçla böyle bir şey yapmışlar bilmiyorum, bilen beri gelsin beni de aydınlatsın n'olur.

Bahsettiğim saten görünümünden dolayı ben her zaman o gün aklıma esen glossla beraber kullanıyorum, bu sebeple biraz daha kalıcı oluyor ama tek başına kullanacaksanız uyarmamda fayda var, 2 -3 saat sonra dudakta düzgün ruj görmek biraz zor. Tabi fiyatı göz önümde bulundurulduğunda gün içinde tazelemek sorun olmamalı bence, çünkü 9tl mi neydi ben aldığımda. Kokusu ağır kozmetik kokusu değil. Hafif bir tını var sanki o kokudan ama çok belli değil, ya da rahatsız edici değil. Yine de eğer koku konusunda hassassanız almadan koklamak en iyisi :)

4 yorum:

  1. Bu dudaklar senin mi:) blogun harika canım.izleyicin oldum.bloguma beklerim.sewgiler

    YanıtlaSil
  2. :) evet benim.. fotoğraflaması çokk zor! çok teşekkür ederim canım. hemen zıpladım bloguna. orda görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  3. kızım bu dudak bende olsa bende dener denr cekerm neyse bende tasrım yapıorm :)) benmde tasrmlarm gzl diye avtrm kendimi massallh cok dzgn dudklarn :D:D

    YanıtlaSil
  4. @modda twin, ayy şımardım eheh teşekkür ederim cnm :) blogun da şahane görünüyor, hemen takipe aldım ;)

    YanıtlaSil