8 Ocak 2011 Cumartesi

NOTD - Falling Leaves -aka- Yaprak Dökümü :)

Hayır, Yaprak Dökümü'nü izlemiyordum, 5 dakika bile izlemedim ama bu ara çok konuşuluyor, ben de bu makiküre başka isim bulamadım :) 


Taban rengi olarak Classics 127 kullandım. Nars Orgasm'a benzetiyorum bunu ve çok seviyorum. Bir ara o allığı deneyeceğim cesaretimi toplayıp City's NARS mağazasına gidip ama konumuz bu değil şimdi :) Baskı için bm04'teki yaprakları kullandım, rengi için de iki renk birden kullandım, Alix Avien #216 (chili biberi kırmızısı desem olur sanki), diğeri de Claire's #54 (bu da içinde minicik ışıltılar olan ama bunu hiç çaktırmayan koyuuuu bir mor). iki rengi yanyana sürüp scraper ile iki kere çektim, bunun renk geçişi oluşturacağını okumuştum. Mor biraz baskın kaçtı sanırım ama yine de bence gayet güzel bir etki elde ettim. Serçe parmağımda ise baskının üzerine Classics #168 (altın sarısı gibi ince yapılı şeffaf pırıl pırıl bir şey) geçtim. Etkiyi çok beğenmedim ve diğerlerine yapmadım. Neden kullandığım ojelerin fotoğrafını çekmemişim bilmiyorum. Çekersem eklerim buraya :) Hafif akmış (bunun Türkçe terimi nedir?) top coat geçerken, ama normalde belli olmuyor, bu makro çekimler sağolsun her hatayı ele veriyor, affedin :) Bu arada sadece baş parmağıma yaprakların üçü birden sığdı.


4 yorum:

  1. ben cok begendim =) mordan kirmiziya gecisler cok guzel olmus. ben akmak yerine suruklenmek diyorum genelde, firca degdigi icin surukleniyor ya =)
    bu arada iyi ki bitti dizi, kurtulduk... ilk iki senesi fena degildi de sonrasi felaketti yahu...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim :) sürüklenmek de mantıklıymış, hiç türkçe kısmına inmediğim için seninkilerin farketmemişim :) diziye hiç bulaşmadım, pişman değilim. aşk-ı memnu'yu izlemiştim, iki sene bile baymıştı :) bunu düşünmek istemiyorum..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş renk geçişleri hoş

    YanıtlaSil