5 Ocak 2011 Çarşamba

Bundle Monster ile ilk denemeler :) + NOTD + Alix Avien çatlak oje

Hafif (!) uzun bir post geliyor, hazır olun :)

Amazon.com'dan yapılan kocaman bir siparişe ekleyip sonunda aldığımız Bundle Monster diskleri ve Konad double sided stamper ile bir kaç gündür oynuyorum. Güzel jesti için de sevgilime teşekkür ederim burdan, o aldı bunları bana ;) okuyacağını sanmıyorum gerçi ama olsun :)

İlk işim disklerin arkasını kağıt kaplamak oldu, orayı burayı çizmesin diye. 10 tanesi filan kaldı, onları da kırtasiye alışverişi yaptıktan sonra kaplayacağım, o zaman fotoğraflar çekip buraya da nasıl yaptığımı ekleyeceğim.

Neyse az laf çok iş.

Baskı için hangi ojeleri kullanabilirim diye çekmecemi kurcaladım biraz. Sephora'nın ojeleri gayet opak, Rimmel'in bazı ojeleri uygun gibi geldi, Golden Rose'un metalik nail art ojeleri süper. Claire's'in çoğu ojesi opak ama tırnağımda leke yapıyorlar, disklerde de iz yaparlar diye tırstım :) Önerilere açığım, zira Konad'ın kendi ojelerini almaya niyetim hiç yok!

Bize gelen misafirlerin üzerinde de denemeler yaptım, çok eğlendik :)

Bu kendi üzerimde ikinci denemem, ilkinde 21 numaralı diskteki baklava desenini yapmıştım ama  ince çizgiler düzgün olmadı, ertesi sabah sildim hemen. Bu ise Claire's'in turkuaz ojesi üzerine Sephora'nın Prom Night'ı ile yaptığım baskı, disk numarası 16. Tabii ki üzerinde Golden Rose'un simli ojesi var :)


Sırada misafirimize yaptığımız manikür var. Golden Rose'un vitaminli serisinin sanıyorum, siyah ojesi üzerine Golden Rose'un gümüş renkli nail art ojesini kullandık. Üzerine yine Golden Rose'un simli ojesi var. Fotoğraflar biraz göz yorabilir simlerden dolayı, bir türlü net fotoğraflayamayınca flaş kullanmak zorunda kaldık, böyle oldu. Ayrıca fotoğrafları bulaşan ojeleri temizlemeden çektik. İdare edin bu seferlik :)

Baş parmakta bm14'ten yıldızlar ve bm02'den  I <3 U deseni var. Diğer parmaklarda ise bm10'dan  çiçekler var.


Sonunda işin NOTD kısmına geldik. Bu da benim şu anda tırnaklarımda olan desen, bm20'den yüzen spermlere(!) benzettiğim bir desen. Buna benzettiğimi de uyguladıktan sonra farkettim, çok güldüm :) Baskıların hiç bir şekilde mükemmele yakın olmadığını biliyorum :) Rimmel'in 416 numaralı Night Flight isimli ojesinin üzerinde baskı için Alix Avien'in fransız manikürü setinden gelen ama kıvamı iğrenç olduğu için hiç kullanmadığım beyaz ojesi var, sonunda bir işe yaradı.



İlk denemeler için fena değil sanki? :)

Sırada Golden Rose vitaminli seriden beyaz ojenin üzerine Alix Avien'in pembe çatlayan ojesi var. Fotoğraf yine tırnak çevresi temizlemeden önce çekildi. Modelimiz 7. sınıfa giden bir fıstık :)

Sadece başparmak net çıkmış :/



Phew! Çok uzun oldu di mi? Niye hepsini bir posta topladım ben de bilmiyorum, hızımı alamadım sanki :)

5 yorum:

  1. güzeel =)

    claire's ojelerini ben kullanıyorum konad'da ve iz falan yapmıyo desende.
    bi de siyah ve beyaz için en iyisi she'nin ojeleri.
    yeşil ve sarı renk hariç bütün diğer renkler başka ojelerden olabilir. ama hiç konada uygun yeşil ve sarı oje görmedim. she yeşil oluyo aslında, ama pırıltılı o.

    YanıtlaSil
  2. çok hızlısın maşallah :)) sephora'nın yeşilleri oldu sanki. she satan bir yer bulamıyorum :/ nişantaşı'nda gratis'te vardı önceden, sonra yok oldu.. bakmak lazım yine. sarı da sevmem zaten ben :) claire's'in sarısı var kenarda köşede, deniyim onu bi'.

    YanıtlaSil
  3. flormarın nail art altın sarısı cok güzel birde golden rosenin nail artta simliler hariç bütün renkleri oluyor benim blogda konad ojeleri die etiket var ordan bak çok işine yarar ben genellikle she kullanıyorum baskıda ama pastelin ve alix avienin ojeleride uygun olabiliyor bazen

    YanıtlaSil
  4. aa hemen bakıcam blogundaki etikete. öyle bişeye ihtiyacım var :) she oje nerden alıyorsun? ben bulamıyorum yaa üff :(

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Arkadaşlar:)

    Golden Rose firmasının yurtdışında olupta Türkiye'de olmayan ürünlerinin satışını almış bulunmaktayım, yurtdışından daha ucuza, yüklü kargo parası vermenize ve yüklü ödemeler yapmanıza gerek yok artık. Bende bir ojesever olarak, 2 aydır yoğun bir şekilde uğraştığım emeğimin karşılığını aldım ve nihayet golden rose lar artık Türkiye'de :)))

    (Not: Golden Rose'un diğer makyaj ürünlerinide görebilirsiniz)

    www.dbmstrend.com adresinden ulaşabilirsiniz.

    Herkese Sevgiler
    Derya

    YanıtlaSil