21 Kasım 2010 Pazar

Pastel Metallic Far Dosyası -2-

Bu ikilinin adı Forest, numarası ise 65. İkili farlarda 2şer gram ürün bulunuyor. Kutunun içinden bir ucu ince olan iki uçlu süngerli bir aplikatör çıkıyor. Sünger deyip küçümsenmemeli, alelacele zamanlarda özellikle ince uç kısmı ile detaylandırarak güzel görüntü elde etmek gayet mümkün. Kapağın içindeki ince uzun ayna ise iki gözü birden görmeyi sağlıyor, böylece yapılan makyaj simetrik mi değil mi kontrol edilebiliyor.

Fotoğrafları gün ışığında çektim.



İki renk birbiriyle gerçekten çok uyumlu. Yeşil olanı MAC Humid'e benzetiyorum ama elimde Humid olmadığı için şimdilik karşılaştıramıyorum malesef. Humid'i olan varsa söylesin benziyor mu benzemiyor mu diye bari :) Açık renk ise hightlight için kullanılabilir, fazla ışıltılı ama yapılan makyaj kaldırıyorsa neden olmasın? Ben göz pınarımın etrafını aydınlatmak için kullanıyorum, bazen de allığımın üzerinden geçiyorum azıcık ışıldasın istersem.



Bu ikiliyi göz makyajımda kullanacaksam da açık rengi göz kapağımın tamamına sürüp yeşil ile göz kapağımın dışta kalan yarısının üzerinden geçip crease'e dağıtıyorum blending fırçası ile; alt kirpik dibine de içte krem dışta yeşil olacak şekilde incecik sürüyorum birbirine yediriyorum. Bir gün gelir de makyajımın fotoğraflarını çekebilmeyi becerirsem eklerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder