18 Kasım 2010 Perşembe

Review - Flormar Diamonds Eyeliner + dupe

Bugün Flormar'ın yavaş yavaş satıştan kaldırdığı bir eyeliner ile karşınızdayım. İlk önce kahverengisini almıştım bunların, bir süre kullandıktan sonra yapısı ve duruşu çok hoşuma gittiğinden, "11TL nereye vermiyorum ki" deyip diğer renklerinden almaya gittim. Standda yoktu bunlar, eski ürünlerin satıldığı "fırsat köşesi" gibi kullandıkları minik sepetlerde gördüm. Yerine başka bir eyeliner getirdikleri için bunların fiyatını 3.5 TL'ye mi ne düşürmüşler. Yerine gelen eyelinerlara baktım hevesle ama hayal kırıklığına uğradım: simli ve doğru düzgün renk vermeyen, en azından benim hiç sevmediğim tipte bir eyeliner serisi...  Görevli kızn da "Aynı bunlar, sadece paketleri değişti" inadı ve benim en sonunda kıza birinin metalik birinin simli olduğunu algılatabilmem hayli uzun sürdü. Eğer siz de severseniz gidip ucuz ucuz bulduğunuzu kapın diye göstermek istedim bunları.

Üzerinde şunlar yazıyor: 
Liquid Eyeliner for eyes sparkling like diamonds. Highlights with excellent color pay-off. Do not use inside eye. Shake well before use. 

Ayrıca 6 ay kullanım süresi vermiş, 10ml / 0.33 fl.oz. da içindeki ürün miktarıymış.


Ben simli eyelinerları genelde sevmem ve kullanmam. Bazen siyah linerın üzerine geçerim pırıldamak istersem, o kadar. Bunlar kesinlikle öyle değil. Kremimsi gibi bir yapısı var, ve içinde sim yok, "glitter effect" dediğine filan bakmayın yani, bildiğin metalik bunlar.

Ben çok severek kullanıyorum ve bitmeden tükenmeden istediğim renkleri bulabildiğim için de çok mutluyum açıkçası.



+ DUPE
Bu arada Flormar bunları kaldırıyor satıştan evet, ama yerine şahane bir dupe buldum ve bunlardan çoooook daha fazla renk seçeneği var: Golden Rose. Evet Golden Rose'da metalik ambalajlı minik eyelinerlar var, renk seçeneğinin kaç tane olduğunu bilmiyorum ama neredeyse her rengin 2-3 farklı tonu mevcut. Görünümleri aynı, kalıcılıkları konusunda bir şey diyemeyeceğim, denemedim. Nail art ojelerinden alamaya gittiğimde görmüştüm, en yakın zamanda en azından güzel bir koyu gri ve turkuazla eve dönüp tanıtmak istiyorum burada. Yolu bir Golden Rose standına düşen olursa mutlaka göz atsın ;)

2 yorum:

  1. Mor ve bordosuna bayıldım ! O bahsettiğin Golden rose eyeliner dan bende çok hoş bir mor tonu var,bayılıyorum rengine aslında ama kullanmaya bir türlü sıra gelmedi :) Güle güle kullan !

    YanıtlaSil
  2. Ben de özellikle ikisine bayılıyorum. Moru bulana kadar kaç flormar gezdim bilmiyorum :) bir kaç kere bakıp bakıp durdum Golden Rose eyelinerlara, henüz seçemedim alacağım ilk rengi :) teşekkür ederim, sen de:)

    YanıtlaSil