18 Kasım 2010 Perşembe

Review - MAC - Lightly Prancing Dazzleglass Creme

Bu arkadaş dazzleglass ailesinden sahip olduğum ilk üye :) 2010 Holliday Collection'ın (A Tartan Tale) ilk bölümü olan colour collectiondan aldığım tek şey. Aslında pearlglide intense eyeliner'lardan da iki renk almaya niyetliydim: undercurrent ve petrol blue. Undercurrent yeşil gözlerimi çok boğdu, hiç sevmedim. Petrol Blue da çok orjinal gelmedi. Kısaca ikisi de son anda kasadan döndüler :)

Mağazada dazzleglass creme'lerin renkleri görünce içim gitti resmen. Bir bunu bir de Soft Dazzle'ı denedim. Daha önce hiç dazzleglass denemediğimi düşünürsek o muhteşem parıltıyı görünce kendimden nasıl geçtiğimi tahmin edebilirsiniz sanırım :)
bu imaj maccosmetics.com'dan alınmıştır. / this image is taken from maccosmetics.com.

Dazzleglass creme'ler normal dazzleglass'lar kadar yapış yağış değilmiş mağazada öğrendiğim kadarıyla. Daha yumuşak bir görünüşleri varmış. Adından da anlaşılabileceği gibi dazzleglass ile cremesheen glass arasında bir yapısı var.

Bu arada bu ürün LE (limited edition). Eve gelince şunu farkettim, MAC glosslarımın hepsi koleksiyondan (hepitopu 4 tane var zaten). Zaten koleksiyonlar sağolsun permanent ürünlere bakmaya ne fırsatı kalıyor insanın ne de parası...! Neyse, çok gevezelik ettim, buyrun fotoğraflara. Lütfen tıklayın, büyütün ve o güzel ışıltıyı görün :)




Bu güzelliği kullanmaya nasıl kıyabileceğim, hiç bilmiyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder