18 Ağustos 2015 Salı

UPDATE - AĞUSTOS 2015

Merhabalaaarrr :)

Son zamanlarda neler yaptım, nerelerdeyim, önümüzdeki dönemde neler yapma planlarım var, bunlardan bahsetmek istiyorum biraz.

Mac'ten ayrılalı  8 ayı geçmiş. Az değil, 3 koca sene çalıştım Mac'te. Freelance olarak çalışmak keyifli, daha bir doyurucu benim için. Kendimi bulduğumu hissediyorum. 2014 Nisan'dan itibaren 1 sene reklam çalıştım, setin kokusunu aldım, tozunu yuttum, mutlu oldum. Sete adım atmamın üzerinden 1 sene geçmişken Azerbaycan'a gittim yabancı bir film için, 2 hafta destek oldum orada ekibe ve çok şahane insanlarla tanıştım, benim için büyük şans hepsi. Film reklam gibi ama daha uzun süren bir proje gibi aslında, onu daha da çok sevdim. Film biter bitmez Güneş'in Kızları dizisinin ilk 2 bölümünün İzmir sahnelerini çekmek üzere İzmir'e gittim, 9-10 gün çalıştım, ama devam etmedim İstanbul'da, başka bir yabancı film aldım çünkü ve onun için çalışmaya başladım. Bu film için Kapadokya'ya gittim, 6 hafta orda kaldım, Türkiye ayağının tamamında çalıştım ve kendimle gurur duyuyorum açıkçası :) Bu sırada kocamı 4 ayda 2,5 ay yalnız bıraktığımı farkedince biraz dinleneyim dedim, evimde kocamla zaman geçireyim :D İyi yapmışım değil mi?

Dolayısıyla şu anda iş aranmıyorum, biraz dinleniyorum, kendime ve hobilerime zaman ayırıyorum. Bu sırada blogum geldi aklıma, neler vardı aklımda ama bir şekilde hiç birini yapamadım. Hazır zamanım varken şimdilik, üstüne düşmek istedim. Çünkü özledim. Ben yazmayı seviyorum, edebiyat değil tabi, iletişim kurmayı seviyorum. Blogumu da seviyorum, kaç sene önce başlamıştım yazmaya, anlatmaya, paylaşmaya. O zamanlar sadece makyaja ilgili duyan bir genç kızdım. Şimdi baktığımda ne kadar çok yol gelmişim diyorum :) Hobim tutkum oldu, part time işim oldu, kariyerim ve hayatım oldu. Ve ben bunları paylaşmak istiyorum, o yüzden buralara geri dönüyorum :) 

Burdan Selen' e de bir çağrı, her zaman bekliyorum seni bu sayfalara kuzuum! :)

Gelelim neler düşündüğüme...

Öncelikle elimde milyonlarca makyaj malzemesi var, sevdiklerimi, yorumlamaya inceleme yapmaya değer gördüklerimi paylaşmak istiyorum. Makyaj yapıp bunu öğretmek istiyorum, Mac'te çalışıyorken de en sevdiğim şeydi makyaj dersi vermek :) E bunu internet üzerinden de videolarla, "photo-tutorial"larla yapabilirim, bunları denemek istiyorum. Bloga ayrıca hobilerimi de eklemek istiyorum, "crochet" denen tığ ile yün örgüleri seviyorum, hali hazırda bir sürü şey örüyorum. Bunları internetten öğrendim ama Türkçe kaynak yok denecek kadar az, biraz bunu eklemek istiyorum. Arada sevdiğim yemekleri yapmayı paylaşmak istiyorum. Okuduğum kitaplarla ilgili şeyler eklemek istiyorum. Gittiğim ülkeleri, şehirleri anlatayım istiyorum. Aslında ben galiba buraya hayatımı işlemek istiyorum, şu anda yazarken farkettim :) Bunların arasında insanların ilgisini çeken şeyler varsa da okusun, beni katlamış olsun, kendimi onunla paylaşmış olayım istiyorum.

İstekler çok, bakalım neler yapacağım :)

Yakında görüşmek üzere...

Buraya kadar da okuyan varsa, teşekkür ederim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder