2 Ocak 2011 Pazar

Review - Inglot 975 (+ Golden Rose Paris 98)

Geçen sene bu zamanlarda daha hiç bir oje modasından haberdar değilken tırım tırım kahverengi oje arıyor bulamıyordum. Muradıma MAC'in Warm and Cozy koleksiyonunda çıkardığı Dim The Lights adlı ojesiyle erdim ama hızımı alamadım. Chanel takipçileri sayesinde hızla çoğalan kahve ve "taupe" renkte ojelerden ne bulduysam aldım, bu da sonuncusu.

Şahane bir çikolata rengi bu. Yeni çıkan 3 farklı tonda kahverengi ojeyi görür görmez takılmıştım zaten buna, ilk fırsatta aldım. Inglot ojeleri seviyorum, gerçi 3 tanecik var elimde şimdilik ama yetti, mat pembe olana şuradan ulaşabilirsiniz. Sevmediğim tek yanı fırçasının ince olması ama ona da alıştım artık rahatsız etmiyor. Bu renk de diğerleri gibi çabuk kuruyor ve 2 katta opak oluyor yeterince. Söyleyecek çok bir şey yok :)

Tabii ben dayanamadım ve ojeyi sürdükten iki saat sonra, bir aralar kullanmadan edemediğim simli pırıl pırıl bir oje geçtim üstüne: Golden Rose Paris 98. Kum gibi simcikler var içinde, rengarenk parlıyor. Bu ojeyi tırnaklarımı daha ışıl ışıl göstermek istediğimde oje ile top coat arasında kullanıyorum, çünkü top coat kullanmazsam bu kadar iyi parlamıyor. Direk sim görülmüyor tırnağa bakıldığında ama ışık vurduğunda şahane parıldıyor.

Işıltılara odaklı olmasın diye özellikle hafif titrek bir kare seçtim eklemek için. Fotoğrafta renkler gerçekleriyle birebir aynı.



Ayrıca herkesin yeni yılını kutlarım, mutlu geçsin seneniz :)


6 yorum:

  1. tırım tırım aramak =) haha güldüm buna.. sana da iyi seneler canım.

    YanıtlaSil
  2. renk çok güzel ya tam çikolata :D

    YanıtlaSil
  3. Renk çok şahane duruyor yalnız. Tırnaklara bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. @nemo, az aramadım ama :)

    @youknow, şişeyi görünce kakao içesim geliyor :))

    @dennis, teşekkürler, 2 tonu daha var bu rengin, onlar da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Offf bu nasıl bi renk. Hayran kaldım

    YanıtlaSil
  6. @enn moda, sıcak çikolata gibi :)

    YanıtlaSil