2 Ocak 2011 Pazar

FOTD - simple day time -peaches!

Geçen gün yaptığım makyajı paylaşmak istiyorum. Şimdiye kadar makyaj paylaşmamış olmamın sebebi ise bir türlü renkleri düzgün yansıtamamadandı. Bu sefer başardım :) Darısı diğer günlerin başına diyelim artık. Özel bir şey yoktu, hatta hiç bir şey yoktu, evde oturduğum bir gündü. Yeni concealerımı denemek için ayna karşısına geçip kendimi bu hale getirdim :) Kullandığım ürünler, uyguladığım fırçalar ve kısa kısa yorumlarım aşağıda, göz makyajım ise en aşağıda.  Bu arada "yüzümü göstermiyim" gibi bir derdim yok, sadece fotoğrafın diğer yarısı çok parlaktı ve bu crop hoşuma gitti :)



Yüz;
MAC Studio Sculpt concealer NW20 - MAC 217 fırça
MAC Face and Body foundation N2 - MAC 187 fırça
Max Factor Translucent Professional Loose Powder - The Body Shop kabuki fırça

// Kapatıcı şimdilik iyi görünüyor, bir süre kullanıp değerlendirme yapacağım. Face and Body fondöteni çok seviyorum, sadece renk biraz pembe geliyor gözüme. Geçen gün Taksim MAC'e uğradığımda Cevahir MUA C2 uyguladı yüzüme ve sanki daha iyi oldu, bir dahakine C2 alırım herhalde, artık seneye filan :). Max Factor purda ise aslında yıllar önce Eminönü'nde Zümrüt'te yaptığımız alışverişte hediyeydi anneme, kullanmadık hiç, bana kısmetmiş. Yarıladım sanıyorum koca kutuyu, fondötenimi set etmek için severek kullanıyorum.

Yanaklar:
MAC Peaches allık - Lancome'un bir kaç sene önce yılbaşı hediye setinden çıkan bir fırça
MAC By Candlelight msf - Watsons'dan aldığım 5li bir fırça setindeki allık fırçası

// Bu allığı sadece yazın şeftali tonlarında allık istediğim için almıştım çok düşünmeden, sonra pek yakıştıramadım kendime ve yazın neredeyse hiç kullanmadım. Şimdilerde çok seviyorum, özellikle Sincere allık ile birlikte kullanıyorum. By Candlelight ise çok büyük bir hevesle ve çok severek aldığım ve aynı heyecanla kullanmaya devam ettiğim aydınlatıcım. Allığın üzerinden geçiyorum hafifçe ve elmacık kemiği üstüne biraz daha yoğun uyguluyorum.

Dudaklar:
MAC See Sheer lipstick
Flormar Longwearing glossL412

// Arkadaşım ile Ataköy Plus'a gittiğimizde MAC çok ama çok çekici göründü gözümüze, ikimizin de alışveriş aşkı tuttu, bu ruj o günün ganimeti. Çooookkk severek aldım ve bir o kadar da severek kullanıyorum. Viva Glam Cyndi'yi anımsatıyor. Flormar'ın bu glossu ise harika bir renk. Neredeyse her renk rujun üzerinde kullandım, hepsine çok yakıştı. Mutlaka bakın deneyin, ne düşündüğünüzü de söyleyin bana :)

Gözler:
MAC Painterly paintpot  MAC 224 fırça
Maybelline Volum' Express mascara
MAC Tarnish eye kohl - MAC 109 fırça ile sürüp 242 fırça ile dağıtır gibi yaptım
MAC Ricepaper eyeshadow - MAC 252 ile kaş altına - MAC 219 ile göz pınarına
MAC Coquette eyeshadow - Max Factor'un hediye ettiği fırça setinden kesik uçlu kalınca bir fırça ile hafifçe kaşlarıma

// Paintpot her gün kullandığım bazım, çok seviyorum. Hiç makyaj yapmasam bile mutlaka bunu göz kapaklarıma kaş altına kadar sürüyorum. Rimel olarak genelde Maybelline kullanıyorum, şikayetim yok :) Tarnish isimli hafif ışıltılı koyu yeşil kohl kalemi Mustafa MUA (Taksim'de) önermişti bana, severek kullanıyorum. Çok dağıldığı için fırçayı ucuna sürtüp fırçayla sürüyorum, daha rahat oluyor. Ricepaper ise harika bir aydınlatıcı, her gün kullanıyorum. Coquette de kaşlarım için kullandığım far işte. İçinde kızıllık olmadığı için doğal duruyor tamamen doldurup boyasam bile.




Kaşlarım seyrek ama Mustafa MUA'yla yeniden şekil vereceğimiz için almıyorum, tamamen doldurursam çok kalın oluyor sevmiyorum öyle. Ben de hafifçe boşlukları dolduruyorum. Gözkapaklarım biraz düşük olduğu için bir de şöyle gözümdeki makyajı göstereyim dedim.

Çok konuşuyorum di mi? Buraya kadar sabredip okuyanlara teşekkürler smiley emoticons

6 yorum:

  1. kaşlarının güzel olduğunu düşünüyorum. fazla seyrek gözükmedi bana, hatta sırf yazmışsın diye baktım seyrek mi değil mi acaba diye =) dikkat çekici, göze batıcı bir durum yok, güzel kaşlar =)

    ya ben hiç makyaj yapmıyorum ne ilginç di mi o_0 beceremiyorum! yüzümde renk olmasını sevmiyorum, sadece siyah eyeliner kullanmak istiyorum ama alışmam lazım. smokey eye olayını da seviyorum ama işte, beceremiyorum resmen.

    YanıtlaSil
  2. sağol :) ben de çok seyrek olduklarını düşünmüyordum ama kendim almaya başlayınca, kaşlarımı alanların offlamalarını iyi anladım. bi tanesini alsan boş kalıyo almasan çıkıntı duruyor filan :) mac'teki mua'm almayı bırak ben alıcam dedi, ben de tamam dedim :p bekliyoruz uzasın diye.

    ben küçükken de ablama sarardım "öyle yapma, bunu kullanma, o ruj gitmez" filan diye. kanımda var demek ki. seviyorum çok. ağır bişey yapmıyorum zaten, yüz düzgün olsun, hafif canlı durayım filan :) şunu bilir şunu söylerim, eline bir iki düzgün fırça aldıktan sonra her makyajı yaparsın, çok kolay. o sünger şeylerle işkence gibi oluyor, iş fırçada bitiyor. jel eyeliner al bitane,(ama inglot olmasın, çabuk kuruyor, sürerken zorlanırsın) bir kaç günde alışır elin. dene derim ben :)

    YanıtlaSil
  3. ayy masallah yuzun cok guzelmis yaa. ben de seftali tonundaki allıklara bayılıyorum ama birb. benzer o kdr cok seftali renki allıgım var ki... mac ten tam seftali degil + pembe ton iceren bi allık bakacam. onerin var mı _???

    YanıtlaSil
  4. @liz, teşekkür ederim :) ben de şeftali-pembe arası allık arayısındayım mac'ten, kendime bir liste çıkardım netten swatchlara bakıp, onu paylayaşayım senınle: style, pinch me, springsheen(bunu denedim, hiç yakışmadı bana:/ ), peachykeen, fleur power (buna bayıldım, refill gelmesini bekliyorum:) ), ambering rose. umarım faydası olur, en azından gittiğinde o koca standdan teker teker seçmek zorunda kalmazsın :)

    YanıtlaSil
  5. Allık sevmeme rağmen öyle yakışmış ki, ben çok beğendim.Hem ferah hem şirin bir makyaj olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. @mis gibi, çok teşekkür ederim. ben ise allık delisi bir insanım.

    YanıtlaSil