13 Aralık 2010 Pazartesi

nodt - Tartan Tale + Yeni Nail Art Oje Haberi

Öncelikle haber:
Inglot da nail art ojeleri çıkarmış, hem de harika renklerde, metalik renkler aklımda kalanlar. Flormar ya da Golden Rose gibi sadece ince fırçalı değil, Claire's'inkiler gibi hem pilot kalem uçlu hem de ince fırçalı, kesinlikle daha kaliteli. Fiyatı da 19 TL yanlış hatırlamıyorsam.


Avon'un Vintage Blue ojesini sürüp tekrar sevdim, ama tabi boş duramadım ve bir kaç saat sonra, tam da uyumaya niyetlenmişken kendimi oje çekmecelerimin başında buldum. Bütün nail art ojelerimi çıkardıktan sonra Flormar'ın  NA08 (mavi) ve NA11(gümüş sim) numaralı ojelerini alıp geçtim masa başına.


Aslında ilk önce sadece yüzük parmaklarımda denedim, emin olamadım çünkü becerebileceğimden. Sonra çok hoşuma gitti bütün tırnaklarıma yaptım. Aklımda daha ince çizgilerle daha fazla çizgili bir manikür vardı ama yemedi war smileys Ekose deseni yapmaya niyetliydim özellikle MAC'in Tartan Tale koleksiyonunun desenlerini gördüğümden beri. İsmi de buradan geliyor, çok sürpriz oldu di mi :)


Üzerine top coat geçince yukarıdaki parlaklığa ulaştı ve özellikle simlerin pırıl pırıl parlamasını çok sevdim. Ben bunu tekrar tekrar yaparım artık :)



Sağ elimdeki desenin mavi çizgileri biraz daha kalın, sol elimin alışık olmamasından. Yine de en güzel yüzük parmağımdaki bence. İnce çizgiler daha zarif duruyor, tabi geri kalan 8 parmak için aynı sabrı gösteremeyip heyecanla biraz hızlı gittiğimden yüzük parmağım gibi düzgün değiller ama olsun, kimse bu kadar yakından bakmayacak :)

4 yorum:

  1. bence bu muthis olmus =)) ben de siyah mat oje uzerine metalik gumusle boyle bisey yapmayi istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. @nemolatte sağol :) ben de bunu başardığımı görünce bir sürü renklerde desenler geldi aklıma, gaza geldim. yaparım sırayla :) tahmin etmediğim kadar da kolay oldu üstelik.

    YanıtlaSil
  3. çok guzel olmus bence :D orly de nail art cıkarmıs ama inglottan cok clairesten aldım ben ince uclu fırca deil kalem ucu gibi cok gzl

    YanıtlaSil
  4. @youknow teşekkür ederim :) her marka teker teker çıkarıyor nail arttan, moda oldu resmen. zamanında claire's'de migi nail art pen gibi ojeler olduğunu gördüğümde nasıl sevinmiştim, her yerdeler şimdi :) claire's'den aldıklarımın şişesi biraz yumuşakcana olduğundan fırça kısmını açmak çok zor oluyor, onun dışında şahane :)

    YanıtlaSil